• 26.06.14, 09:36
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti delegaatide muljeid Cannes Lions 2014 festivalist

Hando Sinisalu küsis Nizza-Tallinna lennukis koduteel Eesti delegatsiooni liikmetelt Cannes Lionsi festivali muljeid. Märksõnad: Turundus peab toimuma kogu aeg ja reaalajas | Mobiiliturunduse tähtsus kasvab | Turunduses on oluline lugude jutustamine | Headus müüb!
Hando Sinisalu küsis Nizza-Tallinna lennukis koduteel Eesti delegatsiooni liikmetelt Cannes Lionsi festivali muljeid.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele