8. – 10. oktoobrini toimub Tallinnas rahvusvaheline meediakonverents INMA European News Media Conference. Konverentsi hind on 1250 - 1350 €, kuid Eesti Ajalehtede Liidu kaudu saab pileti soetada soodushinnaga 400 €.
"Tegemist on heas mõttes meediamänedžmendi „Eurovisiooniga“, kus kuuleb reklaami- ja turundusalastest parimatest praktikatest, millest mitmed pole veel siia jõudnud, kuid mis kahe-kolme aasta pärast muutuvad reaalsuseks ka Eestis. Nii on öelnud need Eesti esindajad, keda Eesti Ajalehtede Liit on igal aastal INMA-le saatnud," rääkis Eesti Ajalehtede Liidu tegevjuht Mart Raudsaar.
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.