• 04.11.14, 13:08
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kiskja ründab siis, kui saak on haavatud

"Monitoori erialafoorumeid. Jälgi, millal konkurent mingi jama kokku keerab ja müü just siis oma toodet konkurendi klientidele," soovitas ERPLY tegevjuht Kristjan Hiiemaa 30. oktoobril toimunud business-to-business aastakonverentsil BEST B2B. Siinkohal kokkuvõte turuluure ja –analüüsi vestlusringis räägitust.
Turuluure ja –analüüsi vestlusringis osalenud ERPLY tegevjuht Kristjan Hiiemaa soovitab:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele