• 05.11.14, 12:38
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Hill+Knowlton tähistab juubelit tasuta nõustamise nädalaga

Novembris täitub Eesti vanimal kommunikatsiooniagentuuril Hill+Knowlton Strategies 20. tegevusaasta, mille puhul pakub agentuur konsultatsioonist huvitatud organisatsioonidele 17. - 21. novembrini tasuta suhtekorraldusalast nõustamist.
„Kahe aastakümne jooksul on ettevõttes muutunud nii töömeetodid, vahetunud juhid, töötajad, kontori asukoht, aga üks on jäänud samaks – seame endile jätkuvalt iga päev eesmärgiks teha oma tööd põhjalikult, suure kirega ja sügava austusega oma klientide, ajakirjanike ja meediatarbijate vastu,“ sõnas Hill+Knowlton Strategies juht Inge Rumessen.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele