Novembris täitub Eesti vanimal kommunikatsiooniagentuuril Hill+Knowlton Strategies 20. tegevusaasta, mille puhul pakub agentuur konsultatsioonist huvitatud organisatsioonidele 17. - 21. novembrini tasuta suhtekorraldusalast nõustamist.
„Kahe aastakümne jooksul on ettevõttes muutunud nii töömeetodid, vahetunud juhid, töötajad, kontori asukoht, aga üks on jäänud samaks – seame endile jätkuvalt iga päev eesmärgiks teha oma tööd põhjalikult, suure kirega ja sügava austusega oma klientide, ajakirjanike ja meediatarbijate vastu,“ sõnas Hill+Knowlton Strategies juht Inge Rumessen.
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.