• 06.11.14, 09:37
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Case study: Kuidas uus Ülemiste keskus uksed avas

Avamisnädalavahetusel tehti nelja päeva jooksul keskusesse ligi 100 000 külastust. Nelja päeva ostude arv oli 116 600 ja käive 2,6 miljonit eurot. Nädalaga lisandus Ülemiste keskuse Facebooki lehele 1000 fänni. Klient: Ülemiste keskusTeostajad: Idea AD, Idea PR, Idea LabAeg: oktoober 2014
Ülesanne

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele