• 09.12.14, 16:27
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Konkurendi hambad on teravad

BIGBANK soovitab Swedbanki klientidel oma väikelaen 9% intressiga BIGBANKi tuua.
Swedbanki avalike suhete juht Mart Siilivask jäi väikekonkurendi reklaamikampaaniat kommenteerides napisõnaliseks, kuid ei kiitnud seda ka heaks. "Meie hinnangul on Bigbanki reklaam ületanud hea maitse piiri. Leiame, et teise ettevõtte nime, logode, sümboolika vms kasutamine enda reklaamis on taunitav," ütles Siilivask Ärileht.ee-le.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele