Eesti elanike arvates pakub parimat klienditeenindust robot. Sellise järelduse võib teha analüüsides TNS Emori tehtud Eesti kliendisõbralikumate ettevõtete uuringut, mille tipus troonib Neste. Nendest väljakutsetest, mis ootavad ees digitaalmaailma sukeldunud ettevõtteid just eelkõige klienditeeninduse valdkonnas kirjutab Belgia tunnustatud ärikonsultant Steven van Belleghem oma raamatus “When Digital Becomes Human”, kes teeb samal teemal ettekande 26. märtsil Tallinnas Eesti suurimal turunduskonverentsil Password 2015!
"Neste on teist aastat tipus, mis näitab seda, et inimeste ootused erinevatele firmadele on ka erinevad. Automaattanklas ma ei ootagi sellist naeratavat teenindamist ja nunnutamist, ma saan seal ühtlaselt ja stabiilselt oma vajadused rahuldatud, see sobib mulle ja ma olen sellega väga rahul," selgitas TNS Emori uuringuekspert Jaana Helm, kuidas ilma otseste teenindajateta ettevõte saab teeninduskvaliteeti hindavas uuringus nii hea tulemuse.
Seotud lood
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.