Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Loovusfestivali Kuldmuna 2015 võitjad selgunud
Aasta digiagentuuriks valiti Fraktal, reklaamiagentuuriks Age McCann, üritustutundusagentuuriks Stiilikanal, meediaagentuuriks IDEA Havas Media, suhtekorraldusagentuuriks PR Concept ning disainiagentuuriks Kontuur Leo Burnett.
Aasta digiagentuuriks valiti Fraktal, reklaamiagentuuriks Age McCann, üritustutundusagentuuriks Stiilikanal, meediaagentuuriks IDEA Havas Media, suhtekorraldusagentuuriks PR Concept ning disainiagentuuriks Kontuur Leo Burnett.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.