• 07.03.15, 12:13
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Loovusfestivali Kuldmuna 2015 võitjad selgunud

Aasta digiagentuuriks valiti Fraktal, reklaamiagentuuriks Age McCann, üritustutundusagentuuriks Stiilikanal, meediaagentuuriks IDEA Havas Media, suhtekorraldusagentuuriks PR Concept ning disainiagentuuriks Kontuur Leo Burnett.
Aasta digiagentuuriks valiti Fraktal, reklaamiagentuuriks Age McCann, üritustutundusagentuuriks Stiilikanal, meediaagentuuriks IDEA Havas Media, suhtekorraldusagentuuriks PR Concept ning disainiagentuuriks Kontuur Leo Burnett.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele