• 09.04.15, 14:13
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kommunikatsiooniteenus on Eestis meediasuhete keskne

Peamist kasu nähti sel aastal kommunikatsioonist juhi või organisatsiooni nähtavuse suurendamisel ajakirjanduses, räägib hiljuti läbiviidud uuringust lähemalt Tallinna Ülikooli õppejõud ja konsultatsiooniettevõtte MSMedia omanik Mart Soonik.
Kommunikatsiooniettevõtte MSMedia ja uuringuettevõtte Norstat poolt esimeses kvartalis läbi viidud küsitluse põhjal selgus, et tippjuhid on kommunikatsiooniettevõtete teenustega pigem rahul (kokku 82%). Peamist kasu nähti sel aastal kommunikatsioonist juhi või organisatsiooni nähtavuse suurendamisel ajakirjanduses (41%).

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele