Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Ajaz Ahmed: kui enne oli kunst ja copy, siis täna on kunst ja kood
Reklaamiagentuurides võtavad juhtrolli n-ö patsiga poisid - koodikirjutajaid on peagi rohkem tööl kui disainereid ja tekstikirjutajaid, leidis maailma enim auhinnatud digiagentuuri AKQA asutaja Ajaz Ahmed.
Suuresti just tänu tema ja AKQA tehtud töödele on reklaamimaailmas hoogu võtmas uus, tehnoloogiakeskne lähenemine. Tuntud vanad brändid, üks nendest näiteks Nike, on muutunud sisuliselt tehnoloogiabrändiks - lisaks spordirõivastele on firma arendanud ka mitmesuguseid kantavaid tehnoloogiavidinaid nagu näiteks inimese liikumist mõõtev ja analüüsiv nn käekell Fuelband.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.