• 08.05.15, 15:56
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kalevi šokolaadipoed võtavad kasutusele mobiilse kliendikaardi Paype

Eesti suurim magusatootja Kalev võttis oma esinduskauplustes ja Maiasmoka kohvikus kasutusele mobiilse kliendikaardirakenduse Paype.
Kalevi šokolaadipoed võtavad kasutusele mobiilse kliendikaardi Paype
Paype võimaldab kõigil klientidel kasutada püsikliendi soodustusi ilma senist plastikkaarti kaasas kandmata, piisab vaid nutitelefoni olemasolust.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele