• 02.06.15, 11:15
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Hasartmängu reklaamile hakkasid kehtima uued nõuded

Alates eilsest kehtivad hasartmängu reklaamidele uued nõuded. Senini olid hasartmängu reklaamid üldjuhul keelatud, edaspidi on sellised reklaamid teatud piirangutega lubatud. Igale hasartmängu liigile kehtestati erinevad nõuded, kuid kõikides reklaamides peab edaspidi sisalduma hoiatus.
Hasartmängu reklaamile hakkasid kehtima uued nõuded
Hasartmängu reklaam on alates juunikuust lubatud juhul, kui hasartmängukorraldajal on hasartmänguseaduse kohaselt nõutav korraldusluba maksu- ja tolliametilt. Sellisele reklaamile kohalduvad aga kindlad piirangud.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele