• 17.06.15, 18:14
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Native advertising = sulanduv reklaam

Kas native advertising hakkab asendama bännerreklaami? Kas klient peaks reklaamloo tellimiseks võtma ühendust PR-firma või meediaväljaande reklaamiosakonnaga? Kokkuvõte täna Tallinnas toimunud Best Practice content marketingi seminaril räägitust.
Best Practice content marketing seminar 17. juunil 2015 Bliss majas Tallinnas
  • Best Practice content marketing seminar 17. juunil 2015 Bliss majas Tallinnas Foto: Rauno Kutti, Vurr
Mis on native advertising

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele