Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Saage tuttavaks – Digitegu 2015 žürii
Digitegu 2015 töid hindavad: Kair Käsper (Pipedrive), Rauno Kutti (Vurr), Timo Porval (Lavii), Laura Noodapera (Teamweek), Robert Kõrvits (PingPong Marketing), Rain Uusen (Eesti Telekom), Veiko Jääger (Fraktal) ja Pärtel Vurma (Velvet).
Aasta Digitegu on Eesti digitaalturunduse konkurss, mis hindab töid eelkõige turunduslikust vaatenurgast. Aasta Digitegu ei ole iludusvõistlus, vaid hindab tööde tulemuslikkust, funktsionaalsust, kasutajasõbralikkust, turundusstrateegiat ja sisu.
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.