• 07.10.15, 13:55
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

TOP 10: vaata, millised on soomlaste hinnatumad kaubamärgid

Ajakiri Markkinointi & Mainonta avaldas iga-aastase Soome hinnatumate kaubamärkide edetabeli, mida juhtis 998 uuringus osalenud brändi seas seitsmendat aastat järjest Karl Fazeri piimašokolaad ehk Fazeri “sinine”.
TOP 10: vaata, millised on soomlaste hinnatumad kaubamärgid
Karl Fazeri piimašokolaadi järel hindavad soomlased kõrgelt Fiskarsit, Fazeri ettevõtte brändi ning kohalikku toodangut tähistavat Hyvää Suomesta märki. Võrreldes eelmise aastaga tõusid esikümnesse Lego ja Moccamaster ning kümne parema seast kukkusid välja Hackman ja Valio.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele