• 13.10.15, 18:46
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Swedbanki digitaalsete teenuste osakonda asus juhtima Agnes Oidsalu

Septembrist alustas Swedbanki klienditeenuste divisjonis tööd digitaalsete teenuste osakonna juht Agnes Oidsalu, kes viimati töötas pangas Tallinna regiooni direktorina.
Agnes Oidsalu
  • Agnes Oidsalu
Agnes Oidsalu on Swedbankis täitnud erinevaid ametikohti - ta alustas pangas 1999. aastal asendustellerina ning on töötanud erinevatel ametikohtadel ja mitmetes valdkondades. Viimased 8 aastat on ta olnud seotud Tallinna regiooni juhtimisega.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 15:55
Jätkusuutlikkus kui valik: miks on oluline valida keskkonnasõbralikud lahendused
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele