• 05.11.15, 10:24
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

INTERVJUU! Jüri Luud: Rumalad käsud ja keelud probleeme ei lahenda

Muret teeb, et meie ametnikud, kes seadusi ja regulatsioone kirjutavad, on eluvõõrad ja ebapädevad. Kui lisada sellesse kokteili poliitikute soov reljeefsete väljaütlemistega ühiskonda polariseerida, siis jõuamegi selliste tulemusteni, nagu nägime eelmisel aastal tarbijakrediidi reklaamide piiramisel ja nüüd alkoholiturunduses. Minu meelest on see asendustegevus ja meie muresid ei lahenda, rääkis Orangetime'i partner ja ETKALi juhatuse liige Jüri Luud.
Orangetime'i partner ja ETKALi juhatuse liige Jüri Luud
  • Orangetime'i partner ja ETKALi juhatuse liige Jüri Luud
Milles su töö seisneb?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele