• 09.11.15, 16:57
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

WAZZAPi esinejate hulka lisandus Statoili turundusdirektor Diana Veigel

26. novembril esineb turunduskonverentsil WAZZAP? Statoil Fuel & Retail Eesti turundusdirektor Diana Veigel. Tosina ettevõtte juhid ja turundusjuhid erinevatest valdkondadest räägivad WAZZAPil sellest, millisena nad näevad oma valdkonna tarbijakäitumise trende 2016.
Diana Veigel
  • Diana Veigel
Diana Veigel on viimased 4,5 aastat olnud vastutav Statoili turundus- ja kommunikatsioonivaldkonna eest. Statoilis turundusega tegeledes ei ole ühtegi sarnast päeva – tööpäeva sees tuleb põigata toidumaailmast või autopesulast mootorikütuste juurde, tegeleda Eesti ühe vanima lojaalsusprogrammiga Statoil EXTRA, sise-ja välise kommunikatsiooniga ning hoida kätt pulsil Statoili Facebook’i kogukonnal või kodulehel. Enne Statoiliga liitumist tegeles Diana 9 aastat turunduse, müügi ja tootearendusega Fazer Eestis.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele