• 11.01.16, 17:09
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Johnson & Johnsoni konkursi võitis Initiative

Maailma ühe juhtiva ravimi- ja tervishoiutoodete tootja Johnson & Johnson meediaagentuuri konkursi võitis Initiative.
Johnson & Johnsoni konkursi võitis Initiative
"Otsustavaks sai Initiative'i meeskonna kõrgetasemeline TV ja interneti turundusalane kasutamise oskus," kommenteeris Initiative'i tegevjuht Indrek Soom. Johnson & Johnsoni ning Initiative'i koostööleping sõlmiti aastani 2019.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 15:55
Jätkusuutlikkus kui valik: miks on oluline valida keskkonnasõbralikud lahendused
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele