• 12.01.16, 12:36
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas küll jõuaks kõik läbi lugeda ja meelde jätta?

Inimese loomulik olek ei ole keskendunud olek, sest me ei suuda koguaeg pingutada. Uuringud näitavad, et keskmiselt vaid 20 protsenti ärkveloleku ajast oleme me keskendunud olekus. Mälutreener Tauri Tallermaa annab lihtsa soovituse: sea endale ajaline piirang, millal peab asi olema läbi loetud. Vaimne võimekus suureneb siis, kui ajaga on kitsas käes.
Kuidas küll jõuaks kõik läbi lugeda ja meelde jätta?
  • Foto: Shutterstock
Tõenäoliselt meil kõigil on riiulil vähemalt üks raamat, mille oleme emotsiooni ajel ostnud lootuses, et jõuaks selle kiirelt läbi lugeda ja sealt saadavad head ideed kohe kasutusele võtta. Ja siis tuleb teine raamat ja kolmaski ning virn aina kasvab ja lootus kaob. Hea kolleeg Raimo Ülavere mainis ühes oma blogis hästi, et kui inimesel jääb midagi tegemata, siis ei ole mitte põhjuseks see, et aega pole, vaid järelikult on midagi tähtsamat teha. Aga tahaks ju ikka raamatuid lugeda! Mida siis teistmoodi peaks tegema?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele