Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
E-poodide probleemid saavad alguse halvast märgistamisest ehk tag'imisest
Intervjuu e-kaubanduse konverentsi "Kuidas parandada kliendikogemust e-kaubanduses?" peaesineja Thomas Storgaard Gronnega.
Foto: Shutterstock
Oleme 2016. aasta alguses. Millised on e-kaubanduse peamised trendid sel aastal?
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.