• 28.01.16, 15:33
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Joao Rei: Tulevikureklaamid loovad end ise

Juba mõne aja pärast on oodata uusi digireklaamide formaate, mis kohandavad ennast vastavalt vaatajale. Nii juhtub kõikide digikujul esitatavate reklaamidega: muutub telereklaam, välimeedia ja ka bännerid mobiilis. Reklaamid loovad end ise (see on loomeinimestele loomulikult hirmus mõeldagi), kirjutab Idea Groupi digitaalse innovatsiooni juht Joao Rei.
Joao Rei
  • Joao Rei
2015 oli digiturunduses suurepärane aasta. Digitaalne turundus on täna juba norm – nii kliendid, loovjuhid kui ka meediaagentuurid on mõistnud digikanalite tähtsust.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele