• 03.02.16, 10:10
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Balder Onarheim: Oluline on vahet teha kunstilisel loovusel ja professionaalsel loovusel

Paljud inimesed peavad loomingulisuse all silmas kunstilist loomingulisust. Oodatakse, et loominguline inimene peaks riietuma ekstravagantselt ja käituma ekstsentriliselt. Kas loovus on tõesti omane vaid valitutele? Loe intervjuud kreatiivsuse uurija Balder Onarheimiga (Taani).
Balder Onarheim
  • Balder Onarheim
Räägi palun pisut endast ja sellest, mida Passwordi konverentsil sinu ettekandest oodata võib?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele