• 18.02.16, 12:12
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tee sisust oma parim müügimees

Ajal, mil sisust on saanud teravaim müügirelv maailmas, toob Bestsales.ee uue meedia parimad pead otse Hollywoodist meie oma Kosmos IMAXisse, et rääkida live'is ja näost näkku, kuidas see tera õige vahedaks teritada. MythBusters, Modern Family, Project Runway ja Keep Up With The Kardashians on vaid mõned näited globaalsetest hittidest, mille taga seisvad tegijad avavad, kuidas leida uue meedia universumis võimsate brändide taha sisu ja võimsa sisu taha bränd.
Tee sisust oma parim müügimees
Iga tõeliselt ägeda toote ja teenuse taga peitub lugu ja see lugu ongi see, mida me klientidele müüme ja mida me ise klientidena ostame. Aga olgu sinu müügimehed, turundajad, reklaamikampaaniad, bännerid ja brošüürid kui head tahes, ei suuda seda lugu paremini maha müüa keegi teine, kui lugu ise.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele