Hetkel on õhk elektrit täis. Eesti mitteametlik (aga kehtiv) slogan on: "Armastan seda maad. Põlgan seda riiki.” Sellised sloganid tekivad siis, kui valitsus unustab oma inimesed ja keskendub iseendale. Eesti valitsus peaks mõtlema: "Mida ma olen täna teinud selleks, et rahvas meie riiki rohkem armastaks? Mis on see järgmine suur põhjus, et inimesed saaksid meile tänulikud olla?".
Kuidas hinnatud brändid südameid võidavad? Nad annavad selleks põhjuseid. Põhjus põhjuse järel. Mõni põhjus paneb käsi plaksutama, mõni naeru lagistama või liigutuspisarat poetama. Mõni äratab imetlust, mõni kergitab enesehinnangut. Iga põhjus, mis kuvandit ehitab, on hea. See põhjus võib olla seotud toote või teenusega, mida bränd pakub, aga ei pruugi.
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.