Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Jane Palm ostab PRB ADMist välja
Seoses sisuturundusagentuuri PRB juhi Raimond Kaljulaidi siirdumisega Põhja-Tallinna linnaosa vanemaks muutub ka PRB omanikering. Jane Palm ostab PRB ADMi ja Kaljulaidi osalused ning ADM seob sisuturunduse Mediabrands Digitali teenusega.
ADM Interactive jätkab sisuturundusteenuse pakkumist koos sidusettevõttega Mediabrands Digital (MBD), keskendudes enam oma digitaalmeedia kompetentsidele veebisisu loomisel.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.