• 17.03.16, 14:45
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kiivriga loovust suurendama

Kreatiivsuse uurija Balder Onarheim ütles täna Password 2016 konverentsil, et loovus on inimesele fundamentaalselt vajalik ning andis konkreetseid soovitusi loovuse suurendamiseks.
Balder Onarheim
  • Balder Onarheim Foto: Raul Mee
Tänapäeva moodsaim lahendus loovuse suurendamiseks pakkus Passwordil osalejatele kindlasti elevust. Selleks oli Onarheimi loovuse-kiiver – tehnovidin, mis ühendab ennast ajuga ning aitab läbi elektriimpulsside suurendada loovust, parandada mälu või aidata rahuneda (relax mode) Kas see on tulevik? Täiesti võimalik, et varsti võib töökohtades näha kiivritega töölisi, kes parasjagu loovtööga tegelevad.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele