• 17.03.16, 19:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas Eesti maailmas kuulsaks muuta? Märksõna: PR.

Täna Passwordi konverentsil toimunud Ami Hasani töötuba "Eesti 100" algas paberikärinaga: "See briif on kasutu!“. Loe, milliseid moodsaid ideid Eesti turundajate töögrupp Ami Hasani juhtimisel lõpuks välja pakkus.
Ami Hasan
  • Ami Hasan Foto: Raul Mee
Ami Hasani hävitava hinnangu sai kliendi ehk EV 100 korraldusmeeskonna soov rääkida kõigile kõike Eesti kohta. Samuti oli eelarve Hasani hinnangul praktiliselt olematu.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele