Eile Saku Suurhallis toimunud Kuldmuna galal jagati Eesti tähtsamaid turundusauhindu. Aasta Turundustegu 2015 auväärse tiitli pälvis EASi ja Tallinki koostöös sündinud mastaapne Rootsi suunal tehtud turismiturunduse kampaania "Epic Estonia". Tegemist on seni suurima Eestis loodud avaliku- ja erasektori ühiskampaaniaga. Erinevalt reklaamiauhindadest hindab Aasta Turundustegu konkurss turunduskampaaniate ärilist õnnestumist, mitte kunstilist poolt.

- Aasta Turundustegu 2015 võitjad
- Foto: Raul Mee
Epic Estonia kampaania tulemusel kasvas Rootsi turistide arv Eestis 15 554 inimese võrra. Raha jätsid need turistid siia hinnanguliselt 1,3 miljonit eurot. Kampaania maksumuseks oli 1 miljon eurot. Kas kampaaniasse pandud raha tasus end ära? Jah! Ja see pole veel kõik, sest turundustegevused Rootsi suunal ju jätkuvad.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!