• 01.04.16, 16:07
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti EL eesistumise meeskonnaga liitus turundusnõunik

Esmaspäevast liitub Eesti EL eesistumist ette valmistava meeskonnaga Riigikantseleis Birgit Prikk, kes hakkab hea seisma Eesti kui EL Nõukogu eesistujariigi tutvustamise eest.
Birgit Prikk
  • Birgit Prikk
Prikk on oma karjääri jooksul töötanud nii Arco Varas, TV3-s, meediaagentuuris Balti Meedia, kui ka Ettevõtluse Arendamise sihtasutuses (EAS). EAS-is täitis Birgit viimastel aastatel arenduseksperdi ja valdkonnajuhi ülesandeid, mis olid seotud Eesti kui turismisihtkoha tutvustamisega välismaal ning ka külastuskeskkonna väljaarendamisega Eestis.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele