Alates märtsi keskpaigast töötab advokaadibüroo Sorainen äriarendus- ja turundusjuhina varasemalt 13 aastat Äripäevas töötanud Kertu Ruus.
- Kertu Ruus Foto: Eiko Kink
Enne Soraineni suundumist töötas Kertu 13 aastat Äripäevas – arvamustoimetajana, Washingtoni korrespondendina, ingliskeelsete uudiskirjade toimetuse ja müügimeeskonna juhina ning viimased kolm aastat Äripäeva konverentside programmijuhina. Näiteks pani ta kokku Äripäeva suurürituste Äriplaani ja Gaselli Kongressi kavasid ning vastutas suure osa ajast ka müügitulemuste eest. "Iga amet oli alguses uus ja vahel ränkraske. Aga kokkuvõttes selgus, et kogemused tulid just uusi katsumusi ületades ja mugavustsoonist välja minnes," kommenteerib Kertu.
Seotud lood
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.