• 15.04.16, 15:50
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Case study: Vana Tallinna rebränding

Liköör Vana Tallinn toob paljudele meelde keskaegse Tallinna vanalinna, nõukaaja nostalgia ja vanaprouade baarikapid – aeg oli seda muuta! Toimus Vana Tallinna rebränding.
Vana Tallinna rebränding
  • Vana Tallinna rebränding
Ülesanne: Vana Tallinn suudab ilmselgelt pakkuda jooginaudingut tunduvalt suuremale sihtgrupile kui stereotüüpidesse kinni jäänud minevik meil mälus hoiab. TNS Emori poolt 2014. aastal läbiviidud uuring näitas, et kõige suurem kasvupotentsiaal on Vana Tallinnal meeste seas. Seetõttu sai eesmärgiks positsioneerida Vana Tallinna põhibränd preemiumklassi ning naiseliku Creami seeria kõrvale just enesekindlale ja edukale mehele.:Tegime Vana Tallinnaga 2015. aastal läbi täieliku brändiuuenduse, muutudes kommunikatsioonis ja reklaamikeeles selgelt mehelikuks ning andes mõista, et tegu on ajaga kaasas käiva kaubamärgiga, millel on rahvusvaheline haare. Ka Liviko liköörimeistrid on teinud suurepärast tööd ja timminud Vana Tallinna maitsenüansse, et meestele rohkem suudmööda olla.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 15:55
Jätkusuutlikkus kui valik: miks on oluline valida keskkonnasõbralikud lahendused
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele