• 16.05.16, 10:06
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Gemius võitis teist aastat järjest IAB Europe uuringu auhinna

Internetiuuringu- ja konsultatsioonifirma Gemius võitis IAB Europe (Interactive Advertising Bureau Europe) auhinna parima toote eest internetikasutajate auditooriumi mõõtmisel.
Gemius võitis teist aastat järjest IAB Europe uuringu auhinna
Auhinnatud uurimismeetod gemiusAudience Overnight™ võimaldab toota internetilehe vaatajaskonna täieliku profiili  juba järgmisel päeval.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele