• 20.05.16, 11:35
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Siim Sander Sarri: Live-Chat’is ei vasta robot

Marketing Week’i müügikiirenduse seminaril esinenud City Motorsi juht Siim Sander Sarri räägib, miks nad oma ettevõtte kodulehele live-chati üles seadsid ja kuidas on see kliendikogemust muutnud.
Siim Sander Sarri
  • Siim Sander Sarri Foto: Mari-Liis Põldar
City Motors oli üks esimesi ettevõtteid, kes võttis oma kodulehel kasutusele live-chat’i kui klienditeeninduskanali. Eesmärk on “püüda kinni” kliendid, kes kodulehel viibivad ja nendega kontakti saada. Läbi chat'i saab klient broneerida hooldusaega, küsida nõu uute autode kohta, saada tehnilist infot jpm. Tööpäevadel on paar müügimeest alati online, et vastata uute mudelite, hindade või finantseerimiste kohta. Töövälistel aegadel saab jätta teate, millele vastatakse esimesel võimalusel. Sarri sõnul saavad nad kuus kuskil 200 vestlust ning ühele chat'ile kulub umbes 10 minutit.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:39
Digiposter katab Bauhofi kauplused üle Eesti ekraanide ning raadioga
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele