• 13.06.16, 12:23
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Juukselõikus, mis aitab vähihaigeid

Agentuur McCann mõtles välja kampaania, milles Rumeenia naised said annetada oma juukseid vähiravi tagajärjel kiharad kaotanud naistele parukate valmistamiseks.
"Brave Cut" kampaania
  • "Brave Cut" kampaania
Idee oli selles, et juuste kaotus mõjub enamikele naistest emotsionaalselt laostavalt, rääkimata sellest, et samal ajal tuleb võidelda ka raske haigusega. Lisaks on parukad paljude Rumeenia naiste jaoks liiga kallid. Heategevusorganisatsioon Fundatia Renasterea ja McCann Bucharest panid seljad kokku ning mõtlesid välja hoogtegevuse, milles inimesed saaksid annetada oma juukseid parukate tootmiseks.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele