Eelmise aasta sügisel alustas Idea Groupi sotsiaalmeedia juht Rene Rumberg Eesti ettevõtete sotsiaalmeedia tegevuse analüüsiga. Ta töötas läbi mitmeid sotsiaalmeedia kontosid ja kanaleid, uuris, millise brändi poolt sotsiaalmeediasse loodud sisu on tasemel, kes saavad keskmisest rohkem tähelepanu ning kaasavad paremini inimesi. Täna on vaatluse all samad küsimused, kuid uued brändid.
Sotsiaalmeedia suurust aitab hästi mõista fakt, et juba aastal 2014 moodustas Facebook umbes 23% kogu globaalsest netiliiklusest. See tähendab, et pea iga neljas internetikülastus sai teoks tänu ja läbi Facebookile. Konkurents sotsiaalmeedias tarbija tähelepanu järele on halastamatu ning võitjaks on see, kes suudab luua paremat sisu ja nii silma jääda. Millised on need Eesti brändid, kelle loodud sisu kaasab ja kõnetab jälgijaskonda kõige paremini? Alljärgnevas loos esitleme näiteid, mis on heaks eeskujuks, kuidas muuta oma brändi sotsiaalmeedia kanal silmapaistvamaks ja seeläbi ka efektiivseks lisakanaliks turunduskommunikatsiooni elluviimisel. Alates loovtekstist, mis toote- või hinnakommunikatsiooni asemel mõjub hoopis millegi muuna kuni visuaalideni välja, mis aitavad panna i-le täppi. Selgelt on näha ja tunda, et sisu loomisse ja tootmisesse on investeeritud palju pühendumust. Antud kategoorias toome esile ainult ühe brändi, sest usume, et see bränd väärib seda tähelepanu.
Seotud lood
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.