• 01.07.16, 14:40
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

PZU uus turundusjuht on Triin Piibor

Kahjukindlustusseltsi PZU Eesti turundusjuhi kohale asub tänasest Triin Piibor. Triin on turundusega tegelenud viimased 13 aastat, millest üle kümne aasta juhtis ta SEB Pangas erinevaid turunduse- ja kommunikatsiooniprojekte ning aasta töötas EASis rahvusvaheliste sündmuste projektijuhina eesmärgiga aidata kaasa Eesti tuntuse tõstmisele maailmas.
Triin Piibor
  • Triin Piibor
SEB Pangas juhtis Triin eraisikute laenu- ja liisingutoodete turundust ja kommunikatsiooni ning koordineeris mitmeid sponsorlusprojekte ja üritusi, mis võitnud ka turundusauhindu. Triinu koordineeritud SEB sponsorlusstrateegia „SEB – tuliseim spordi toetaja Eestis“ võitis Turundustegu 2010 Grand Prix’ ning SEB töötajatele suunatud ürituse „SEB Moemaja“ eest omistati Kuldmuna üritusturunduse sisekommunikatsiooni vallas, samuti hinnati üritust hõbemedali vääriliselt rahvusvahelisel reklaamifestivalil KIAF.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele