Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Ajakirja Mood peatoimetajaks saab Marii Karell
Alates septembrist annab Eesti ainsat moeajakirja Mood välja kirjastus Fookus Meedia. Ajakiri saab värske kujunduse, vahetub peatoimetaja ja senisest mitu korda suurem toimetus toob ajakirja uusi rubriike.
Ajakirja peatoimetajaks asub Marii Karell, kes on eelnevalt olnud mitme ajakirja peatoimetaja ja Eesti turul üliedukaks osutunud ajakirjaformaadi autor. Karelli juhtimisel on Eesti telemaastikule lisandunud ka mitu uut telesaadet (Ringvaade ETVs ja Radar Kanal 2s).
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.