• 28.07.16, 21:09
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Visit Estonia lasi oma Snapchati konto üle võtta

Veebruaris 2016 võttis Visit Estonia uue sotsiaalmeedia kanalina kasutusele Snapchati. Maailmas tuntud kui üks kiiremini kasvavaid kanaleid, mis on noorte hulgas Facebooki juba ammu kaugele selja taha jätnud, pakkus kohalikule turismiarenduskeskusele huvi juba mõnda aega.
Visit Estonia Snap-kood
  • Visit Estonia Snap-kood
Kuna Snapchat on eelkõige tuntud oma autentse ja reaalajas vahetult aktuaalse sisu poolest, siis nägi Visit Estonia selles kanalis eelkõige potentsiaali näidata sihtkohta sellisena, nagu see on – läbi inimeste endi silmade. Ei mingeid filtreid, ette briifitud sisu ja läbimõeldud copyt. Idee oli teha Snapchatist ainus Visit Estonia sotsiaalmeedia kanal, mis on täielikult kasutajate kätes. Ei mingit kontrolli. käigus üks fakt Weekendi esineja kohta, millest mängust osavõtjad pidid kuvatõmmise tegema. Laupäeval tehti teatavaks salajased lokatsioonid kolmes linnas – Helsingis, Riias ja Tallinnas – kus esimesed kohalejõudnud said ette näidatud kuvatõmmised vahetada festivali VIP piletite vastu. erinevate regioonide ja turismi teenusepakkujate sisendiga.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele