Endine turundaja, nüüdne Põhja-Tallinna linnaosa vanem Raimond Kaljulaid kirjutab, mida ta õppis nende viie aasta jooksul, mil oma agentuuri juhtis.
- Raimond Kaljulaid Foto: Krõõt Tarkmeel
Ma müüsin oma agentuuri pool aastat tagasi ja ma tõesti ei tea, kas ma kunagi enam mõnda agentuuri teen või juhin. Sellepärast annan hea meelega ära viis asja, mida ma õppisin nende viie aasta jooksul, mil ma oma agentuuri juhtisin.
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.