• 21.09.16, 14:07
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas ING pank maailma innovatiivseima panga tiitli saavutas

Hollandis baseeruv maailma üks suurimaid panku ING on aastaid olnud Rijksmuseumi toetaja. Kuna klassikalise kunsti toetamine kipub olema tänu asja olemusele pisut igavavõitu, soovis ING Pank siin leida innovatsiooni.
Kuidas ING pank maailma innovatiivseima panga tiitli saavutas
Tuntud Hollandi agentuur JWT pakkus välja radikaalse idee - vanu Rembrandti pilte analüüsides koostati tehisintellekti rakendus, mis „maalis“ uue pildi täpselt samamoodi, nagu seda oleks teinud Rembrandt ise.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele