Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Kuidas ING pank maailma innovatiivseima panga tiitli saavutas
Hollandis baseeruv maailma üks suurimaid panku ING on aastaid olnud Rijksmuseumi toetaja. Kuna klassikalise kunsti toetamine kipub olema tänu asja olemusele pisut igavavõitu, soovis ING Pank siin leida innovatsiooni.
Tuntud Hollandi agentuur JWT pakkus välja radikaalse idee - vanu Rembrandti pilte analüüsides koostati tehisintellekti rakendus, mis „maalis“ uue pildi täpselt samamoodi, nagu seda oleks teinud Rembrandt ise.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.