• 13.10.16, 10:10
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Work in Estonia hõivas Airbnb

On üldteada tõsiasi, et tasuta meedia teenimiseks peavad lahendused olema julged ja eristuvad. Kuid taoliste lahenduste loomiseks ei pea agentuuril tingimata olema kasutada üüratuid eelarveid. Üks Eestis alakasutatud viis meedia tähelepanu tõmbamiseks on platform hijacking ehk olemasoleva platvormi hõivamine enda brändi turunduseesmärkide täitmiseks. Work in Estonia on seda juba teinud Tinderiga, seekord kaaperdasime Airbnb.
Work in Estonia Airbnb's
  • Work in Estonia Airbnb's
Ülesanne trüki- ja online väljaannetes, kokku 70 000 euro väärtuses. Lisaks kajastused blogides ja sotsiaalmeedias. Kokku jõuti Soomes umbes 2 miljoni lugejani. Arvestades, et Airbnb lahenduse kogumaksumus jäi alla 2000€, teeb see investeeringu tasuvuseks (ROI) ümardades 3400%.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:39
Digiposter katab Bauhofi kauplused üle Eesti ekraanide ning raadioga
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele