• 03.11.16, 21:38
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Digitegu 2016 parim kampaanialeht ja online reklaam: Uuskasutuskeskuse "Toome ära"

Uuskasutuskeskus tegeleb kasutatud asjade taasringlusesse laskmisega ning korraldab vähemalt korra aastas kampaania, et populariseerida taaskasutust ja koguda kampaania korras suurem hulk taaskasutatavaid asju. Koostöös agentuuriga ADM Interactive ja Division tõsteti inimeste teadlikkust taaskasutusest ning tehti vanade asjade äratoomine lihtsamaks. Kampaania võitis Digitegu 2016 auhinna nii parima kampaanialehe kui ka online reklaami kategoorias.
Best Marketing Internationali juht Hando Sinisalu õnnitlemas ADM Interactive'i tegevjuhti Riho Pihelpuud
  • Best Marketing Internationali juht Hando Sinisalu õnnitlemas ADM Interactive'i tegevjuhti Riho Pihelpuud Foto: Marko Mumm
Taustalugu:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele