EASi Work in Estonia kampaania eesmärgiks oli meelitada Eestisse Soome IKT valdkonna töötajaid ning seda tehti Airbnb platvormi hõivamise kaudu.
- Idea AD võidu üle rõõmustamas Foto: Veiko Tõkman, Äripäev
"Massimeedia ning tavapärased sotsiaalmeedia kanalid on reklaami täis ning reklaamiblokeerijate osakaal kasvab jõudsalt. Bännerreklaami blokeeriva tarkvara kasutus kasvas globaalselt 12 kuuga 41% võrra. Leidsime, et peame sihtrühma tabamiseks mõtlema tavapärastest bännerreklaamidest laiemalt ning tabama tihti reisivaid Soome IKT valdkonna töötajaid keskkonnas, kus puuduvad konkureerivad bännerreklaamid,” rääkis IDEA AD loovjuht Tõnis Vassar oma Digitegu 2016 finaaliettekandes. oli tõmmata EAS'i ja Work in Estonia tegemistele Soome meedias tähelepanu ning seeläbi jõuda IKT valdkonnas töötavate noorteni. Lahenduseks otsustas IDEA AD kaaperdada Airbnb keskkonna, mida kasutatakse lühiajalise öömaja leidmiseks üha sagedamini. Koostöös kolme tööpakkujaga – Excedea, Ignite ja Tieoto - avaldati Airbnb keskkonnas kolm töökuulutust. Ööbimiskoha broneerimise asemel oli võimalik broneerida endale töölaud huvipakkuva ettevõtte juures. Eesmärgiks oli ka kõnetada Soome IKT- valdkonna spetsialiste ja saada vähemalt 1 positiivne kajastus Soome meedias.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.