Lõppeva aasta üks suurimaid meediahanke konkursse Eestis on jõudnud lõpule, mille tulemusena Eesti juhtiv tarbimislaenude pakkuja Credit24 valis oma uueks meediaagentuuriks Vizeum Eesti.
Credit24 juht Mihkel Karu rääkis, et meediapartneri roll kogu ettevõtte ärieesmärkide täitmisel on võtmetähtsusega. ,,Otsisime endale uut tugevat turunduspartnerit, kes mõistaks meie äri ja aitaks ambitsioonikaid eesmärke saavutada. Vizeumi meeskond, strateegiline lähenemine ja tugevad digikompetentsid avaldasid meile alates esimesest kohtumisest sügavat muljet. Meediaagentuuri roll ei ole enam ammu lihtsalt meediapindu broneerida, vaid olla täisväärtuslik partner nii turunduses, avalikes suhetes kui ka erinevate täislahenduste pakkumisel.
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.