• 27.12.16, 10:52
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Credit24 alustas koostööd Vizeumiga

Lõppeva aasta üks suurimaid meediahanke konkursse Eestis on jõudnud lõpule, mille tulemusena Eesti juhtiv tarbimislaenude pakkuja Credit24 valis oma uueks meediaagentuuriks Vizeum Eesti.
Credit24 alustas koostööd Vizeumiga
Credit24 juht Mihkel Karu rääkis, et meediapartneri roll kogu ettevõtte ärieesmärkide täitmisel on võtmetähtsusega. ,,Otsisime endale uut tugevat turunduspartnerit, kes mõistaks meie äri ja aitaks ambitsioonikaid eesmärke saavutada. Vizeumi meeskond, strateegiline lähenemine ja tugevad digikompetentsid avaldasid meile alates esimesest kohtumisest sügavat muljet. Meediaagentuuri roll ei ole enam ammu lihtsalt meediapindu broneerida, vaid olla täisväärtuslik partner nii turunduses, avalikes suhetes kui ka erinevate täislahenduste pakkumisel.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele