• 13.01.17, 12:52
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Iirimaa Vähiühing kutsub üles inimesi vähki haigestuma

Tegemist on provokatiivse sotsiaalkampaaniaga, mille slogan on “Get Cancer” ehk “Saa vähk”. Reklaamikampaanias astuvad üles tavalised inimesed, kes on sellest haigusest võitu saanud ning eesmärk on tekitada ühiskonnas diskussiooni ja tõsta vähi diagnoosi suhtes teadlikkust.
Aastaks 2020 puutub iga teine inimene vähkkasvajaga kokku
  • Aastaks 2020 puutub iga teine inimene vähkkasvajaga kokku Foto: Andres Poveda
Iga reklaamklipis osaleja avalauseks on alati “Ma tahan saada vähkkasvajat” ning see uljas väljaütlemine peaks korraks iga inimese panema peatuma ja mõtlema selle haiguse karmi statistika peale, mis ennustab, et aastaks 2020 tabab suure tõenäosusega vähk igat teist inimest tema elu jooksul. Ehkki kampaania vorm on väga depressiivne ja tõsine, on selle sisu antud edasi suhteliselt positiivses võtmes: statistika teine pool näitab seda, et võimalus sellest haigusest paraneda on parem kui eales varem ning üks vähk neljast on ennetatav.: Chemistry, Iirimaa

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele