• 19.01.17, 09:55
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

We get shit done!

Siin me nüüd istume, nööp peos, pintsakut ei kusagil. Mis seal ikka, eestlane ongi harjunud vähesega läbi ajama ja vajadusel kõike ise tegema. Hakkame siis pihta! Siim Pütsepp analüüsib eestlaste arhetüüpi ja proovib visandada esimesed lõiked pintsakust, milleta me suisa paljad.
Siim Pütsepp
  • Siim Pütsepp
Bränd

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele