Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
EBSi üliõpilased aitavad Volkswagenil Hiina turul äri arendada
EBS ja ettevõte Volkswagen Financial Services sõlmisid kokkuleppe, mille raames EBSi ja tema partnerülikooli Hong Kong Polytechnic University üliõpilased saavad võimaluse koostada Volkswagenile äri arendamise projekt Hiina turul.
Volkswageni projekti BootCamp
Projekti jaoks valiti välja 12 EBSi ja 6 Hong Kongi üliõpilased, kes alustasid jaanuari lõpus koostööd globaalse ettevõtte reaalse äriarenduse plaani koostamiseks. Projekti finaaletapp toimub märtsis Pekingis Volkswagen Financial Services Aasia peakontoris, kus üliõpilased oma plaane ettevõttele esitlevad.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.