• 28.02.17, 17:54
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Uus trend: värba läbi Tinderi ja Spotify

Vabariigi president ütles oma aastapäeva kõnes, et Eesti on kommetes konservatiivne, kuid ühiskonnana ometigi üks maailma innovaatilisemaid. Vaatamata meie nutikatele IT-lahendustele ja olukorrale, kus häid spetsialiste leida on keeruline, on Eesti võrdlemisi konservatiivne ka tööturul ja reeglina kasutatakse vaid traditsioonilisi värbamisviise. Sõnad ,,turundus” ja ,,reklaam” on värbamise valdkonnas veel võõrad ja hirmsad. Vähesed julgevad proovida midagi uut ja kiitus neile, kes seda teevad!
Uus trend: värba läbi Tinderi ja Spotify
  • Foto: shutterstock.com
Traditsioonilised värbamisviisid kipuvad tooma keskpäraseid kandidaate. Kui tahad endale suurepäraseid töötajaid, siis tuleb julgeda mõelda kastist välja. Seda enam, et vaid 16% Eestis töötavatest inimestest otsivad aktiivselt tööd (Palgainfo Agentuur, Brandem ja partnerid; 2016). See tähendab, et ülejäänud inimesi tööportaalidest ei leia. Olukorras, kus konkurents parimate töötajate leidmise nimel aina kasvab, muutuvad julged ja eristuvad värbamisviisid üha tähtsamaks.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele