• 01.03.17, 08:54
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Milliseid uudised eestlased loevad?

Eestlased klikkisid eelmisel aastal enim uudistele, mis jutustasid üldiselt Eesti elust ja olust ning andsid otsereportaažina edasi maailmas toimunud suursündmuste infot. Seoses kahe nädala pärast toimuva turunduskonverentsiga Password, mis seekord keskendub tarbijatele, uurime, milliseid uudiseid eestlased möödunud aastal enim lugesid. Oma kõige enam klikitud lugusid jagasid meiega Delfi, ERR ja Äripäev.
Milliseid uudised eestlased loevad?
Delfi

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele